Opis stanowiska
- przygotowywanie i prezentacja ofert sprzedażowych zgodnie ze standardami obowiązującymi w Spółce
- organizowanie oraz prowadzenie przedsięwzięć wspierających sprzedaż w celu aktywnego poszukiwania nabywców produktów Spółki
- realizacja kompleksowych działań marketingowych, w tym promocyjnych (przy współpracy z podmiotami zewnętrznymi)
- bezpośrednia prezentacja nieruchomości gruntowych potencjalnym klientom
- negocjowanie cen i innych warunków umów
- przygotowywanie projektów umów i innych dokumentów związanych z procesem sprzedaży oraz weryfikacja projektów przygotowywanych przez inne podmioty
- bieżąca obsługa klientów – potencjalnych nabywców nieruchomości gruntowych
- bezpośrednie prowadzenie i koordynacja wszelkich działań związanych ze sprzedażą
- realizacja planów sprzedażowych i odpowiedzialność za budżet
- udział w kreowaniu strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej
- analiza konkurencji
- budowanie trwałych i efektywnych relacji z klientami i innymi kontrahentami
- bieżące dokumentowanie i raportowanie wykonywanych zadań
- aktualizacja danych w systemie CRM
- aktywna współpraca z innymi działami firmy, w szczególności z działem przygotowania inwestycji
Wymagania
- minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży nieruchomości – warunek konieczny!
- bardzo dobra znajomość branży nieruchomości oraz specyfiki sprzedaży gruntów budowlanych
- znajomość zagadnień marketingowych, w tym marketingu internetowego
- mile widziane wykształcenie wyższe związane z nieruchomościami
- doskonałe umiejętności sprzedażowe i wysoka kultura osobista
- łatwość nawiązywania kontaktów
- umiejętność sporządzania kalkulacji, prezentacji i ofert handlowych
- przedsiębiorczość i zdolności organizatorskie
- skrupulatność, systematyczność i precyzja w działaniu
- umiejętność organizacji pracy oraz pracy w zespole, wysoki poziom zaangażowania i dążenie do osiągania celów, nastawienie na sukces
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
- stabilne i przejrzyste zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- perspektywę długoterminowego zatrudnienia
- pracę w dobrze wyposażonym i skomunikowanym biurze, w centrum Gdańska
- możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego
- wsparcie zaangażowanego, życzliwego i profesjonalnego zespołu
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: Niniejszym dobrowolnie i świadomie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Alter Investment S.A. z siedzibą w Gdańsku (80-895), przy ul. Podwale Grodzkie 5, moich danych osobowych innych aniżeli określone w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy: tj. numeru telefonu, adres poczty elektronicznej i innych danych wynikających ze złożonego przeze mnie podania o zatrudnienie. Ponadto, oświadczam, iż przed wyrażaniem zgody zostałam/zostałem poinformowana / poinformowany, że: mam prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę; wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.