Opis stanowiska
- kompleksowe prowadzenie sekretariatu Spółki, w tym wykonywanie zadań organizacyjnych z zakresu obsługi administracyjnej Spółki i Zarządu
- koordynowanie i nadzorowanie pracy pracowników Biura Zarządu Spółki
- reprezentowanie – na podstawie odrębnego pełnomocnictwa – Spółki i podmiotów powiązanych przy zawieraniu umów z kontrahentami
- przygotowywanie projektów zarządzeń, uchwał i innych dokumentów wewnętrznych
- przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń organów korporacyjnych Spółki oraz podmiotów powiązanych
- przygotowywanie projektów umów, zarządzeń, uchwał, pism i innych dokumentów
- zlecanie notariuszom przygotowywania projektów umów i innych dokumentów sporządzanych w formie aktu notarialnego
- weryfikacja prawidłowości projektów umów i innych dokumentów przedstawianych do Biura Zarządu przez działy operacyjne Spółki
- rejestrowanie formalnoprawnych obowiązków Spółki określonych w zawieranych umowach lub otrzymywanych decyzjach organów władzy publicznej i ich realizacja lub monitorowanie wykonania przez działy operacyjne
- monitorowanie przestrzegania zarządzeń i procedur obowiązujących w Spółce
- opracowywanie procedur i standardów sprzyjających optymalizacji organizacyjnej Spółki, w szczególności w zakresie obiegu i zarządzania dokumentami
- monitorowanie przepływów pieniężnych Spółki oraz terminowości, kompletności i prawidłowości cyklicznych sprawozdań finansowych i innych dokumentów sporządzanych przez księgowość Spółki
- organizacja i zapewnienie terminowej realizacji obowiązków Pracodawcy w sprawach kadrowych i związanych z BHP
- obsługa marketingowa Spółki w podstawowym zakresie, w tym: przygotowywanie newslettera, kontakt z agencjami marketingowymi i innymi usługodawcami, wprowadzanie i monitorowanie ogłoszeń sprzedażowych w systemie Esti i na portalach internetowych
- sporządzanie raportów i rejestrów
- administracyjna obsługa Klientów oraz Inwestorów
- systematyczne wprowadzanie danych do systemu komputerowego, w tym w programie finansowo-księgowym
- dbanie o sprawny przepływ informacji oraz dokumentów wewnątrz organizacji, a także w relacjach z kontrahentami
- współpraca z innymi działami Spółki, w szczególności z działem finansowo-księgowym oraz działem przygotowania inwestycji
Wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, zwłaszcza w firmie związanej z nieruchomościami bądź z branży finansowej albo w kancelarii prawnej
- preferowane wykształcenie prawnicze
- skrupulatność i precyzja w działaniu, terminowość oraz solidność
- wysoki poziom dyscypliny wewnętrznej i umiejętność koncentracji na wykonywanych zadaniach w celu ich realizacji z należytą starannością
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizacji czasu pracy
- umiejętność pracy w zespole, wysoki poziom zaangażowania i dążenie do osiągania celów
- odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
- stabilne i przejrzyste zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- perspektywę długoterminowego zatrudnienia
- pracę w dobrze wyposażonym i skomunikowanym biurze, w centrum Gdańska
- możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego
- wsparcie zaangażowanego, życzliwego i profesjonalnego zespołu
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: Niniejszym dobrowolnie i świadomie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Alter Investment S.A. z siedzibą w Gdańsku (80-895), przy ul. Podwale Grodzkie 5, moich danych osobowych innych aniżeli określone w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy: tj. numeru telefonu, adres poczty elektronicznej i innych danych wynikających ze złożonego przeze mnie podania o zatrudnienie. Ponadto, oświadczam, iż przed wyrażaniem zgody zostałam/zostałem poinformowana / poinformowany, że: mam prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę; wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.